I was raised to face any challenge. - Louie Zamperini

Ohlédnutí za rokem 2016

úterý 27. prosince 2016

Zdravím, moji milí,
udělala jsem to i loni, a jelikož mi to přijde jako příjemně pohodový a zároveň elegantně retrospektivní vzpomínkový příspěvek, rozhodla jsem se, že ho přidám i letos.

Tento rok byl plný spousty věcí, o které nemáte ani tušení, a ještě větší části, kterou jsem na blogu sdílela. Za těch 365 dní se toho stalo vážně strašně moc a já si užila téměř každý okamžik. Nyní se podíváme na několik milníků, které bych si ráda, kdybych si tohle někdy v nedohledné budoucnosti četla, připomněla.

⇝ Z knih roku jsem toho upřímně moc nepřečetla, ale to hlavně z toho důvodu, že jsem si koupila nějaké nové a prostě... Čím novější, tím větší chuť číst, takže asi tak.
Přeci jen jsem ale něco dočetla, konkrétně: Stručná historie mého života (Stephen Hawking), Všechny malé zázraky (Jennifer Niven) a Chlapec, který rozdával sny (Luca di Fulvio).
A z těch, co jsem si chtěla koupit, u mě nakonec skončilo: Poslední píseň (Nicholas Sparks), To nejlepší z nás - bohužel ve špatné verzi Co s láskou - (Nicholas Sparks) a Milý Johne (Nicholas Sparks). Bohužel jsem ani jednu z nich nepřečetla, ale snad to zvládnu příští rok. :)
⇝ Napsala jsem recenzi na knihu Nezlomný, která mi navždy změnila život.
⇝ 2. dubna jsem byla na koncertu Hollywood Undead, což byl jeden z největších zážitků celého mého života. Naprosto je miluji a tohle bylo splnění mého největšího snu. <3
⇝ Zúčastnila jsem se úžasně zábavné soutěže Duben Měsíc Drabble, a i když jsem na to původně kašlala, nakonec jsem opět dosáhla hranice výhry. :)
⇝ Měla jsem brigádu svých snů a užila si ji všemi doušky. I když to někdy bylo více než únavné, můj sen se splnil. :)
⇝ Albino boy začal vzkvétat, rodit se a stávat se barevným. Stále ještě není dopsaný, snad během příštího roku najde naplnění všemi barvami.
⇝ Podstoupila jsem taneční lekce, které byly naprosto úžasné a daly mi toho do života víc, než bych čekala. Hlavně skvělé kamarády a spoustu krásných vzpomínek.
⇝ Napsala jsem adventní kalendář krátkých vánočních dopisů, a tím si dokázala, že dokážu vykouzlit úsměv na tváři svých milovaných fanoušků a přinést jim do srdcí trochu té vánoční atmosféry.
⇝ 4. prosince jsem byla na koncertě Skilletů, kteří byli naprosto perfektní a ohromující, roztomilý a šokující. Jedná se o další den, na který nikdy nezapomenu.
⇝ Knižní výzva a (ne)napravená NiallHoranAteMe...
Tenhle rok jsem chtěla dosáhnout 30 knih, ale jak to už tak se mnou chodí, nejsem schopná to dokončit. Moc jsem se těšila, že to zvládnu, protože mi to 10 měsíců vycházelo, ale jakmile nastal shon a škola se do mě pustila svými ostrými drápy, přestala jsem stíhat...
Tenhle rok jsem přečetla 25 knih, což je o 9 více než minulý, každopádně to pořád není podle mých představ. Snad se konečně pořádně profackuju a příští rok svůj cíl splním.
Přečetla jsem...
1) Nezapomenutelná cesta - Nicholas Sparks
2) Nezlomný - Laura Hillenbrand
3) Všechny řitě světa i ta má - Charles Bukowski
4) Deník mého stínu - Claire Kendal
5) Reportáž psaná na oprátce - Julius Fučík
6) Stručná historie mého života - Stephen Hawking
7) Básně - François Villon
8) Ten, kdo stojí v koutě - Stephen Chbosky
9) Ledový drak - George R. R. Martin
10) Will Grayson, Will Grayson - John Green, David Levithan
11) Všechny malé zázraky - Jennifer Niven
12) Ostře sledované vlaky - Bohumil Hrabal
13) Svatba - Nicholas Sparks
14) Píseň krve - Anthony Ryan
15) Murphyho zákon - Arthur Bloch
16) Nejsem sériový vrah - Dan Wells
17) Já, Monstrum - Dan Wells
18) Originální upíří deníky - Hrabě Dracula
19) Moderní etiketa aneb dobré mravy s humorem - Sandi Toksvig
20) Deník malého poseroutky: Staré dobré časy - Jeff Kinney
21) Muž, který pronikl do Osvětimi - Denis Avey, Rob Broomby
22) Doctor Who: The Sontaran Games - Jacqueline Rayner
23) Život po smrti - Damien Echols
24) Chlapec, který rozdával sny - Luca Di Fulvio
25) Roky pod psa - Markus Zusak

Můj život se nijak drasticky nezměnil, v žilách mi pořád koluje stejná krev. Stalo se toho mnoho, stát se toho může ještě víc. Nemůžu se dočkat nového roku, nových příležitostí a možností.

Mějte nádherné svátky, perfektní vstup do nového roku a děkuji vám za všechnu podporu. ^^ 

S neutuchající láskou
NiallHoranAteMe Xx.

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS