I was raised to face any challenge. - Louie Zamperini

Zayn, I miss you

pátek 27. března 2015

Nazdárek, 
dneska opět nepřidávám žádné své dílo, nýbrž vyjádření k jisté situaci. Ano, myslím tím Zaynův odchod z One Direction.

Musím uznat, že odejít z tak známého a profláklého boybandu ho muselo stát rozhodně hodně úsilí, zvláště vezmu-li v potaz fakt, že si tím vzal na krk i dost 'fanynek', které zřejmě zešílely. Jo, taky jsem z toho nebyla moc nadšená, dokonce jsem i brečela (a to jsem štajn), ale dokázala jsem se přes to přenést a to by podle mě měli udělat všichni.
Nebylo od něj moc hezký nechat zbytek kapely uprostřed turné, to musím uznat, ale nepřijde mi to sobecký. Naopak. Já si myslím, že zrovna on je dost introvert - ano, i když je tam, kde je, pořád má právo na vlastní osobnost, ne? - (všimli jste si, že Zayn nějak rapidně zhubnul a obecně už nevypadal tak zdravě a živě?). A to je ono. On v sobě všechno dusí, nechává to pod povrchem a mávne nad tím rukou, někdy to interpretuje pomocí umění a malování (toho si všimněte v This Is Us), ale myslíte si, že o tom s někým fakt mluvil? Na to je asi až moc uzavřenej do sebe.
A tak to prostě neunesl. Navíc to poslední řešení jeho vztahu - nevztahu a podvádění, to podle mého názoru byla poslední tečka.
Je mi líto, že odešel, ale na druhou stranu jsem za to i ráda, protože jak sám řekl, konečně může řídit svůj život sám.
Trochu mě naštvalo, že nepočkal do 10. 6. (datum koncertu ve Vídni), protože jsem chtěla vidět 5/5, jsem toho názoru, že buď se do toho tour neměl pouštět vůbec - a tudíž by mi nedal žádnou naději na to ho někdy živě vidět - nebo ho měl dojet. Protože to nebyla jen jednorázová myšlenka, rozhodně nad tím přemýšlel dýl.
Ale jeho názor naprosto respektuju.
A ohledně toho, že 1D jen využil pro zviditelnění a teď bude raper? Ne, tomu nevěřím. Prostě si napíše pár písniček, pomocí kterých interpretuje svoje myšlenky (který musej mít dost smutnej spád). A i kdyby něco takovýho plánoval, jen ať - je mi jedno, co bude dělat, hlavně, že bude šťastnej. A tak by to měli mít všichni.
Jo, možná už není členem One Direction, ale byl jím.
A pokud nejste fanoušci od 25. 3. 2015, pak ho musíte mít v srdci, i když už tam není.
#AlwaysInOurHeartsZaynMalik

Jo, chybí mi. Ale pořád žije. A pro mě bude členem 1D, protože jeho hlas se z těch písní nevymaže.


Už zase můžete jít po svých.

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS