I was raised to face any challenge. - Louie Zamperini

Centrální mozek kyborgstva

čtvrtek 14. května 2015

Něčím ovládají naše smýšlení, tím jsem si stoprocentně jistá. Nikdo z těch, co chodí kolem mě, nepřemýšlí. Jen plní to, co je mu přikázáno.
Už jsem se jednou pokoušela vloupat do jejich Centrálního mozku, abych přerušila rozvod informací, ale poslali mě na elektrické křeslo, které na pár měsíců vyřadilo mé nervy z provozu.
Mozky všech kolem mě jsou již plně nahrazeny robotickými součástkami, jen těžko byste hledali jedince, který si uchoval své lidské smýšlení. Možná to je příčinou toho, proč jsem jediná, která chce za každou cenu revoluci.
Protože jako jediná jsem si zachovala svou lidskost.
Jejich mozky jsou roboti.

Výsledkem myšlení nemá být pocit, ale čin. - Vincent van Gogh

Drabble na téma: Mozky

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS