I was raised to face any challenge. - Louie Zamperini

Rada pojmenovaných

neděle 17. května 2015

Stojím před vrchní radou kyborgů. Načapali mě na místě, kde mi bratr nechal svou přípravu na revoluci. Našli vše, co jsem chtěla použít. Nevím, jestli to zničili, jediné, čím jsem si jistá, je to, že nyní chtějí řádné vysvětlení.
„Snažila jste se změnit systém? Jste naivní nebo tupá? Či snad obojí?“ vysmívá se hlavní z nich. Nepamatuji si jeho jméno. Ach ano, oni mají jména, my máme jen sériová čísla. Jak spravedlivé.
„Nesnažila, pane,“ oslovím ho a sklopím pohled. Nesmím se mu dívat do očí, je to v naší Ústavě. Ale on mě pohledem propalovat může.
„Nesnaž se, ukaž se.“

Největší zklamání, jakého můžete okusit, je zklamání v sobě samém. - Alexandr Nikolajevič Ostrovskij

Drabble na téma: Nesnaž se, ukaž se

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS